Τρίτη, Απριλίου 08, 2014

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΤΟΣΚΟΥΤΕΡ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Τέλειωσε σήμερα το 3ο Moto Scooter Festival στο Γκάζι. Πέρασα μια βόλτα το απόγευμα για να πάω και πιο ήρεμος στον Ακάδημο, κι αυτά είναι τα μηχανάκια που μου κάνανε κλικ Δεν υπάρχει σχέση σαν μεγέθη/πληρότητες περιπτέρων με ότι υπήρχε προ κρίσης, αλλά κάτι είναι κι αυτό



 Ξεκινάω με το ταπεινό Yamaha SR400. Μια που έχω 14 χρόνια το SR250 μου είναι συμπαθέστατο σαν σουλούπι. Στα 6100 που το έχουν βγάλει πάντως δε νομίζω να πολυπουλήσει..

Από τα BMW που είδα, μόνο το nine t (ναι, έχω ένα θέμα με τα στρογγυλοφάναρα, πρακτικά μόνο αυτά μου αρέσουν :-)

Στο περίπτερο της Piaggio, θα περίμενα να έχει και κάνα motoguzzi ρούχο κρεμασμένο και όχι να τα φοράνε μόνο κάνα-δυο πωλητές . Anyway, υπήρχε η εντυπωσιακή california
 καθώς και η v7 cafe racer (πολύ ωραίο, αλλά δε μου αρέσουν τα μονοθέσια)

Αντικειμενικά πάντως τα ωραιότερα μοτόρια ήταν τα κλασσικά στην είσοδο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: